Kövess a Facebookon!

Toszkána és hétköznapok

Írások egy magyar család toszkánai életéről, mindennapjairól, saját képekkel illusztrálva. Nem realtime, a fáziskésés kb. három év, a papíron írt napló szerkesztett, kiegészített változata. e-mail:toszkanaeshetkoznapok@gmail.com

KEZDETEK

Címkék

Toszkánamentes hétköznapok

2012.03.02. 08:00 - Toszkána és hétköznapok

Címkék: állásinterjú Olaszország Toszkána Toscana Siena

Nagyon örültünk a férjemmel egymásnak, de más tekintetben sok érzelmi nehézséggel küzdöttem a Magyarországra való visszatéréskor. Alapvető számomra, hogy hálás vagyok azért, ami van és nem arra vágyom, ami épp nincs – na ez az, amit ebben az időszakban nem sikerült megvalósítanom. Skizofrén életérzés volt, ami miatt utáltam magamat. Toszkánában a kezdetektől naplót írtam a nehézségekről őszintén pont azért, hogy visszatekintve később ne csak dicsfény övezze az ott töltött időszakot, így ezt a hamis nosztalgia érzést kioltsam. De amikor eljött a visszatérés ideje, vergődtem. Sokat segített, hogy a férjem nagyon türelmes volt, a barátok pedig csapatokban érdeklődtek és az is segített, hogy elkezdtem újra kosárlabdázni, mert ez olyan dolog volt, amit Toszkánában nélkülöznöm kellett, pedig sok örömet okozott a mozgás is meg a társaság is.

Próbáltam állást is keresni, de ugye válság volt és nem kapkodtak a négygyerekes anyukák után.

A férjemmel egyfolytában ötleteltünk hogy mibe fogjunk, amiből finanszírozni lehetne egy következő évi hasonló menetet Olaszországban.
A sienai sütizés végképp megerősítette, hogy értékesítésben jó vagyok, az akkori termék helyébe viszont találni kellett valamit. A gyerekeim évnyitóján találkoztam valakivel, aki adott egy jónak tűnő ötletet, magyar specialitások, kézműves dolgok kereskedelméről volt szó. Különleges magyar termékeket viszonylag könnyen találtunk, majd az értékesítésükbe is bele kellett tanulnunk. Ehhez kézenfekvő lehetőség volt kézműves vásárokon megjelenni és árusítani. Nem volt valami kényelmes élet hétvégenként dolgozni, de iskola és óvodaidő alatt meg lehetett szervezni sok mindent, így legalább hét közben főállású anyuka lehettem. Jó iskola volt és sok-sok nagyon jólelkű, érdekes és tehetséges embert ismertem meg. A bevétel minden fillérét visszaforgattuk az újabb terveinkbe, hogy karácsony közeledtével olasz vásárokon, kiállításokon is folytathassuk ugyanezt. Az első jelöltünk az udinei Idea Natale kiállítás volt, amelynek sikerétől függően szerettük volna Milánóban, majd Rómában folytatni.

Folytatás

A bejegyzés trackback címe:

https://toszkanaeshetkoznapok.blog.hu/api/trackback/id/tr44211517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása