Kövess a Facebookon!

Toszkána és hétköznapok

Írások egy magyar család toszkánai életéről, mindennapjairól, saját képekkel illusztrálva. Nem realtime, a fáziskésés kb. három év, a papíron írt napló szerkesztett, kiegészített változata. e-mail:toszkanaeshetkoznapok@gmail.com

KEZDETEK

Címkék

Menjünk-e újra?

2012.03.07. 08:54 - Toszkána és hétköznapok

Címkék: munka család osztályozó vizsgák Olaszország-mánia

December 24-én este kilencre estem haza a három hetes rohamszerű túrából. Kábán örültem mindenkinek, folyamatosan értékeltem, hogy nem valahol máshol a nagyvilágban amazonkodom, hanem velük vagyok, ahol lennem kell.
Az ünnepek múltán azonban szóba jött, hogy merre tovább. A magam részéről eddigre már elengedtem a görcsös Olaszország-mániát és át is estem a ló másik oldalára, a férjem azonban továbbra is képes volt józanul gondolkodni, így felhívta a figyelmemet arra, hogy azért ha kihevertem a távollétet, akkor próbáljak meg racionálisabban gondolkodni és vegyem figyelembe, hogy bár nekünk felnőtteknek nem volt könnyű a toszkánai időszak, a gyerekek rengeteget profitáltak belőle. Minden érzelmi hullámzásom ellenére ezt el kellett ismernem, de úgy éreztem, hogy csak akkor tudom elképzelni, hogy újra belevágjunk, ha némileg javítunk a kondíciókon, és ő gyakrabban jön, mert a hosszú ideig tartó magányos harcosság rendkívül megterhelő volt. Megállapodtunk, hogy ez nagyrészt pénz, másrészt annak a kérdése, hogy találjon egy megbízható és megfizethető alkalmazottat maga mellé, aki őt helyettesíteni is képes, ha épp kiutazna hetekre. A másik kérésem az internetezés megoldása volt, hogy Skype-on másokkal is tudjuk tartani a kapcsolatot.

Mivel a milánói erőfeszítéseimre mások is felfigyeltek, ennek nyomán adódott számomra néhány lehetőség, így elhelyezkedhettem egy Budapesthez közeli székhelyű cégnél értékesítési vezetőként. A megállapodáskor őszintén feltártam, hogy előfordulhat, hogy március végén családostul külföldre megyek, de megértették és megállapodtunk, hogy a hátralévő három hónap alatt sok munkát el lehet indítani, legföljebb a távollétem alatt a háromfős csapat maradék része vesz át sok mindent, én pedig szeptemberben folytatom majd, ha hazajövünk.

Amikor végleg megegyeztünk a férjemmel, hogy rendben, tegyünk meg mindent, ami rajtunk múlik, hogy mehessünk, csöndben megírtam a kérvényt az iskolaigazgatónak és kikértem a magántanulói tananyagokat a gyerekeknek, hogy az előrehozott osztályozó vizsgákra rendben felkészülhessenek. Nem tudtam annyit együtt tanulni velük, mint egy évvel korábban, mert rengeteget kellett dolgozni még hétvégeken is, de reménykedtem, hogy így is menni fog.

 

Folytatás

A bejegyzés trackback címe:

https://toszkanaeshetkoznapok.blog.hu/api/trackback/id/tr574283225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása